Nya fredagsvanor för ett tag

on

En vecka med en blandning av lite jobb, lite träning, lite PW:s och MIGRÄN😳. Blandad kompott😎 och dessutom första dietveckan. Jag har gått PW varje morgon denna vecka trots illamående, huvudvärken from hell och en allmän olustkänsla😳🔫 ungefär som när man är gravid + lite värre! Men idag mår jag äntligen riktigt bra igen. Styrketräning har det bara blivit en gång än så länge men trots jobb hela helgen ska jag försöka klämma in iaf 1 pass till i veckan💪
Dieten har funkat riktigt bra…nästan lite lyckokänsla över’t…😍 -1 kg sen i måndags – känns helt okej😊 skönt när nåt händer såhär i början, vore ju tråkigt som fasen om inget skulle hänt. Lär ju garanterat komma att gå trögt som f-n vissa veckor framöver. Så…idag var första fredagen på LÄNGE som resten av familjen käkade tacos…och jag satt med min mat – köttfärswok och potatis! Men vet ni..jag är ändå rätt trött på att äta tacos VARJE fredag och mina familjemedlemmar är riktigt insnöade på att tacos är varje-fredags-mat! Men jag lyckades förhandla till mig med sambon att vi kanske kan äta tacos på en lördag nångång – min fridag, då jag får äta vad jag vill😊
I morgon är det heldag på jobbet men allt är förberett på min fridag -keso med bär, ciabatta, kokt ägg å avocado till
frukost – en taco till lunch – å lite smågodis inhandlat, resten får bli som det blir👍
Ha en härlig fredag hörrni💕

20130726-212621.jpg

Lämna en kommentar