Frestelser finns det alldeles för många

I morgon är det äntligen fredag…och efter det kommer lördag – en jobbledig sådan oxå👍. Jag ska äta mackor å smågodis så mycket vet jag iaf😍 och popcorn😊. Hur som…inatt var jag konstant sugen hela natten på både det ena och det andra men mest på knäckemackor..istället åt jag inget & inget & inget förrän det blev morgon och jag kunde sätta mig ner å äta min gröt.
Men idag hände nåt som inte hänt nånsin, iaf inte många ggr – jag sov i flera timmar😴 närmare bestämt 3 Tim och det tillhör inte vanligheterna när jag jobbat natt, har sjukt svårt att koppla av men idag så..💤
Gymmat har jag hunnit och 2 längre prommisar med hunden – inga PW:s direkt men ändå.
Ikväll har jag ätit sen middag så jag har ett intag kvar att ta i natt. Se om det kan avhjälpa mitt sug efter knäckemackor i natt😳 på tal om sug och frestelser – har inte varit i affären nångång i veckan för att minska ”risken” att handla nåt onyttigt. Men idag gjorde ja’t….var på Netto & köpte mina älskade smågodisskruvar och lite( mycket) annat gott till lördag – kan inte riskera att dom tar slut till på lördag. Nu har jag gömt påsen och ska bara försöka glömma bort’et några dar😎 hua…vilken frestelse! Dom där godisarna bara ropar ät mig💋tur jag inte ska va hemma & i morgon har jag nog glömt var dom är…NOT!

20131107-213200.jpg
Jag har ett erkännande hörni…jag ser typ nada..ser knappt vad jag skriver på mobilen så nu har jag snällt fått plocka fram mina läsbrillor men BARA när jag använder mobilen så ni kommer slippa se eländet😳
Ha världens bästa kväll, plikten kallar💕

20131107-213533.jpg

Kommentera

