Vardagsbra

Sista dagen som ensamstående ( för ett tag hoppas jag) är snart över😊i morgon kommer han hem igen😍
Absolut rätt skönt att vara ensam emellanåt – med vetskapen att det är tillfälligt gör det ännu bättre👍
Tog lite sovmorgon i morse, gick alltså upp med tuppen & inte före – närmare bestämt kl 06.00⏰ skönt med sovmorgon😴
Dagen har rullat på som vanligt mer eller mindre – promenad med hunden, uppvärmning i solariet ☀️ett riktigt bra armpass på gymet💪Bästa passet på länge. Fått mitt nya träningsupplägg av Coach😃 sen blev det hundprommis igen, matlagning till mina kids innan jag drog vidare till ett pass på jobbet – oxå ett riktigt bra sådant🌟🌟🌟 en stjärnkväll med Friskis & Svettis och mycket skratt😜 men snart tar jag helg så…trevlig helg på er❤️

20131114-214416.jpg

Kommentera

