Det lönar sig att äta minsann

Förra veckan hade jag fullt upp att få i mig maten jag skulle äta enl Coach. Den här veckan har jag haft mycket lättare att äta & inte varit så mätt – istället har jag senaste dagarna t om haft ett jäkla sug efter mat😊 har nästintill fördubblat flera av mina portioner. Ingen cardio (mer än mina hundpromenader) ingen löpning( just nu) & mer mat & ändå går jag sakteliga ner i vikt – inte mycket men sakta & säkert…precis som det ska va👍 träningen har gått riktigt, riktigt bra den här veckan – idag blev det ett pass med mannen som behagat komma hem. Han hoppade på mitt axel/bröstpass och han ligger här bredvid helt utslagen i soffan( vekling😎) till skillnad från mig som iaf sitter upp🌟 mätt och belåten på kvällens tacos😍 lycka är en Coach som gör ett kostupplägg efter våra fredagstacos💋

20131115-204538.jpg

Kommentera

