Tacksamhet & lite ledsamhet

Borde vant mig vid detta laget…att vissa saker inte kommer bli bättre.
Idag är jag lite ledsen, frustrerad, arg men även tacksam & glad över det livet gett mig❤️ arg, ledsen & besviken på vuxna som sviker…😥👎
Glad & tacksam över de fina människor som finns i mitt liv😍
Alla mina barn, bonusbarn, mannen i mitt liv, mina föräldrar, syskon, kollegor, vänner…ingen nämnd, ingen glömd💕
Men DU har en speciell plats i mitt hjärta min vän❤️…inte bara i mitt…även i mitt lilla Hjärtas ❤️. Tack för allt💕 aldrig har jag mött nån som du som så äkta ”bara funnits där” vet inte hur jag nånsin ska kunna tacka dig för det…men nångång, nånstans lovar jag. Du är en 🌟 på denna jord.

20131116-121152.jpg
Känner även tacksamhet över att det är lördag & jag ska äta & njuta dagen lång😎 sconesfrukost i magen och senare idag ut till landet och andas lantluft, äta smörgåstårta och fira svärfars födelsedag🎁

20131116-121500.jpg
Ta hand om er & de som är viktiga i ert liv💋

Kommentera

