Snart är det över

Söndag och snart är den här veckan över, min v 2 💪 och en nattjobbsvecka är på g🌛
Summering av veckan:
Varje gympass på nya schemat har känts kanon – varje pass har varit favoritpasset
Maten har varit alldeles lagom👍 mycket mat men ändå hunnit känna att när är det mat igen när det börjat dra ihop sig till nästa måltid✅
Känt mig i aningens bättre shape än när jag började för 2 v sen✅
Mannen sa idag att du är hårdare på ryggen idag än sist vi körde ihop
Tvätthögen är ihopvikt & borta✅😎
Massa matlådor fixade efter en kreativ em i köket✅
Vågen visade lite mindre än förra veckan✅
Träningsvärken sitter där den ska & både jag och min man inser att bättre Coach kan jag inte ha✅
Love My family✅

Yes…en liten summering💋

20131117-175334.jpg

Hoppas ni haft bästa helgen och är laddade för nya tag💕

Kommentera

