Orkar du en till?

Ja, det var vad som kom ur min mun när jag låg på en bänk på gymet och körde smalbönk. Hallå!! Man frågar väl inte om den som passar orkar en till??😳 smalbänk är en övning jag kört ganska lite under min styrketräningskarriär😎 och hade ingen direkt aning vilka vikter jag skulle köra på. Kollade in sambon och räknade bort ungefär vad jag brukar behöva från från vad han tar i olika övningar – MEN det var totalfel i smalbönk så när jag körde första setet och hade 1 rep kvar så hör jag mig själv pipa lite svagt: orkar du en till? hmm…kändes som om han lyfte allt😜
Men annars fick det bra som fasen och jag lyckades få till 20 dips första setet, vilket är riktigt bra i mina mått mätt💪
Fuck vilket bra träningsupplägg jag har💪💕💪

20131118-202838.jpg
💋

Kommentera

