Inte hysteriskt hungrig

….och aldrig äckelmätt!
Det bästa med mitt dietupplägg är att jag slipper vara hysterisk hungrig och inte heller sådär äckligt äckelmätt som jag lätt kan bli som den matälskare och kak/bull/smörgås/smågodisälskare jag är😍
Har däremot ett sug i magen som ständigt återkommer en stund efter jag ätit – men jag tänker att det är bra👍 ett tecken på att det funkar och förbränningen satt igång😊
Men inatt…en jobbnatt blev jag galet sugen på knäckemackor😳 ett paket havreknäcke…öppnat dessutom i skafferiet på jobbet liksom ropade på mig: ät mig var ungefär det enda jag hörde – en kopp te fick funka som substitut👍 men på lördag👌 då minsann….

20131119-100636.jpg

Kommentera

