Bra ben

….Jajemen det sa hon faktiskt coachen min👍 eller…nja, kanske mer att dom KOMMER bli bra😉
En gång i tiden var dom riktigt bra – men nu med ett proffs till Coach så ska’re nog bli ordning på dessa icke kjolben😎
Ett PT-pass idag alltså med ben & vader på schemat✅
Basövningar som t ex knäböj varvat med maskiner & andra övningar för ben/rumpa👌 tyngre, lättare, fler & färre reps & drop set i en för mig ”salig blandning” men…kvittot kom rätt snabbt efter passet : skulle ta ett kliv upp på en hög trottoarkant och det var motigt bara det – så nåt rätt måste vi gjort både Coach & jag😃
Så ikväll tänker jag sitta här i soffan med fötterna på bordet och bara va med gott samvete💋

20131120-180317.jpg
snygg min va😎

One thought on “Bra ben

Kommentera

