Dagens jä-la klagolista

✔️skulle varit ledig från jobbet men fick jobba
✔️skitvädret ute
✔️sovit typ inget
✔️kaffet var nästintill slut, lyckades skrapa ihop en halv kopp som iaf var lätt färgad av kaffe. Hur fan kan man ta typ allt kaffe på em å inget säga?? Denne ”någon” låg inget bra till i morse😡

Hade lovat mig själv att ett intervallpass på 30 min skulle ske just idag – delad tur på jobbet å planerat in passet mellan jobb, hundpromenad och en liten stund i soffan framför tv:n
Bollade med mig själv många ggr på fm men sagt & gjort gav jag mig iväg i skitvädret för 30 min intervaller i skogen( är osvensk och klappar mig själv på axeln😎) när jag är färdig och på väg för att köpa speciellt bröd för att göra en efterlängtad toast som belöning åt mig själv får jag ett sms av bonussonen att strömmen gått. Åh nej….jag som skulle äta toast, slappa vid tv:n å ta ett bad😳👎 värre saker har hänt – beger mig till en annan affär å köper alla sorters proppar som finns..ifall att✅ för att slippa gå ut igen.
✔️telefonjäveln dör mitt i samtalet med sambon då jag faktiskt tycker att det är lite hans fel…lite iaf😉
För att kunna öppna proppskåpet ordentligt måste man skruva ner en liten hylla, enkelt gjort bara 2 små skruvar men då har gängorna pajat i ena skruven så inget händer – å hyllan går inte p ta bort …ringer sambon å klagar igen, han kan väl förstå att han ska komma hem – eftersom det är hans fel😉 men nädå…man får kuckla lite bara. Slänger på luren med orden – jag löser det som allt annat😳( lite ångest)
Det funka till slut å efter mycket om & men har jag hittat felet å vi har ljus i vårt hus igen💡 tar fram brödet å ska fixa min efterlängtade toast😍 fel bröd det är fan inte sant!! Skrek några inte väl valda ord, grät några tårar😢
Sitter just nu i badet å har en burk tonfisk och pasta som väntar på mig😜 och en jävulsk träningsvärk💪 och en 3 nätters jobbhelg som väntar i morgon.
Men annars är det bra tack👍

20131121-140040.jpg

Kommentera

