Äntligen lördag🌟

Den här helgen är det nattjobb som gäller. Bakade en massa lussekatter på jobbet inatt så jag höll mig sysselsatt ett tag. Men kan lova att det var en pärs – att baka lussekatter och inte få äta – alltså degen! Jag älskar bulldeg nämligen😎 lussekatterna i sig var inte hela världen att inte få äta just då.

20131123-144502.jpg
Vid 7,30 blev det iaf frukost för mig på jobbet: proteindrink, kaffe, havreknäcke med salami & ost och en lussekatt😍
När jag kom hem från jobbet låg hela familjen och sov så jag tog en snabbdusch och kröp ner hos mannen en stund😴 sen var det dags för frukost nr2 toast och kaffe👍 vad jag ska äta sen? Ingen aning än…mina colaskruvar från Netto är iaf inköpta och redo att ätas under dagen🌟

20131123-144924.jpg

Kommentera

