Normalt sett utnyttjar jag min man

Dag blev det ett pass på www.efc.se som alltid då jag tränar ensam. Alltså…jag tränar inte DÄR ensam utan jag hade ingen träningspartner med mig😊 men…det gick fin, fint ändå👍 rygg & mage stod på schemat idag. 4 set chins startade jag med…inga rekord men 6 – 4- – 4 – 5 blev det. Marklyft och lite annat smått & gott…OCH min akilleshäl, magen fick sig en genomgång oxå💪
Normalt sett använder jag min man som träningsdagbok hur mycket brukar jag ha på den här övningen ? Hur många brukar jag orka? så låter jag under alla våra pass men nu har jag plockat fram min gamla hederliga träningsdagbok i bokform istället för att kunna följa utvecklingen å kolla med sömn, mat, nattjobb osv. ALLT kan han inte hålla koll på mannen min😎

20131126-153051.jpg

Kommentera

