Nöjd tjeja såhär i adventstider👌

Lördagsfrukosten intagen och snart på väg till gymet men först ska jag sätta mannen i arbete – det är hans uppgift att sätta upp julstjärnorna och koppla & dona🌟
4 veckors diet har passerat nu( ja, i morgon för att vara mer exakt) jag har tappat exakt 2 kg på dessa 4 veckor😊 kanske kan tyckas att det inte är några makalösa siffror MEN – i ärlighetens namn startade jag inte på nån direkt övervikt. Men 2 kg på mina 156 cm både syns och känns. Ni vet…min man brukar jag ju få ställa ledande frågor till eller sätta trosorna på huvudet för att få uppmärksamhet ibland kolla, nu syns det eller hur osv men i morse när vi åt frukost sa han helt spontant: det syns att du skött dig nu det hörni…det är ett betyg det👍 – utan att jag behövde säga’t själv

20131130-093216.jpg
Men vinsten i det här är att jag får äta mig mätt, maten går att variera i det oändliga om man vill, jag har hittat den där nytändningen i gymet💪, jag är starkare, sover bättre och….jag fixar 24.5 dips bara sådär✅🌟

20131130-093535.jpg
tack Coach du är inte bara SM 1:a & NM 1:a du är Min 1:a oxå 😍

2 thoughts on “Nöjd tjeja såhär i adventstider👌

Kommentera

