Dagen då allt blev fel – men ändå till slut rätt❤️

En ledig dag med inga värre måsten än nagelfix, ett möte och träning var tanken. Men allt började fel…gav mig iväg tidigt för att få mina naglar fixade, lite skön egentid… Men väl där så hade hon flyttat😳 och jag hade ingen aning var. Några telefonsamtal senare och jag var på banan igen – kasta om dagen lite bara. Tillbaka för ett möte med en ung tjej som sökt hjälp hos www.novahuset.comdär jag jobbar som volontär – då ringer dottern lite fnittrande och berättar att hon glömt sin mobil på bussen i morse( sisådär 2-3 timmar tidigare) jag hann att säga några inte helt pedagogiska saker till henne innan jag slängde på luren för att jaga mobilen. Åter till mitt möte med ”min” unga tjej…kände mig aningens stressad först då jag skulle vidare och äntligen få naglarna fixade + dotterns mobil som var på vift. Men att sitta där med denna unga tjej och hennes livsöde fick bäde naglar och mobil att kännas som riktiga bagateller mitt i allt….men jag hann – fick både naglarna fixade och mobilen kom tillrätta och dottern fick en ursäkt💕 att sen få ett meddelande från ”min” Novahusettjeja att hon är glad att jag finns, att hon för första ggn i sitt liv känner att nån bryr sig om henne …att hon är viktig, fick mig att fälla några tårar…och känna mig stolt över det jag gör – JAG är viktig och behövs….jag är fan bra👍
Som avslut på en stressig och känslofylld dag drog jag ett rygg & magpass med min Fru – träning, skratt & prat var precis vad som behövdes…att vi sen missade magen mitt i allt kan berott på skrattandet😍 men…tog med mig magövningarna hem och fixade dom som hemläxa😊det BLEV en riktigt bra dag till slut✅

20131203-215037.jpg

Kommentera

