Shapecreators & dips

Inne på 5:e veckan på min diet och det känns så jäkla bra😊 veckorna springer iväg och snart är det jul🎅 en högtid som jag verkligen älskar💕 kan dock känna lätt ångest dock – hur jag ska förhålla mig till allt under dessa dagar – mat, mys, livskvalité, balansen mellan att äta & njuta och dieta…ångest är fel ord förresten – med min Coach Susan www.shapecreators.se behöver jag aldrig känna ångest över nånting, hon har fan lösningar på allt👍 känner mig nästan lite frälst måste jag säga men jag är hyfsat duktig på både kost & träning och har gjort ett antal upplägg åt mig själv, jag har betalat en massa pengar på olika upplägg hos både kända & icke kända profiler men aldrig har jag varit så nöjd och aldrig har det varit så enkelt😊 visst krävs en viss planering med mat och matlådor men inga krångligheter här inte👍 Att resultaten kommit sakta men säkert gör ju att motivationen håller i sig oxå – vecka efter vecka både ser & känner jag nya små framsteg – runt 0.5 kg:s viktminskning/vecka utan att tappa muskler, tvärtom måste jag säga, så känns det som jag håller på att bygga på mig OCH framförallt har jag blivit starkare i gymet💪, sover som en Prinsessa och känner mig allmänt mycket piggare, gladare och mer harmonisk & tillfreds med mig själv och livet❤️
Just ja..,,armar igår & dipsdag – 26 – 16- 16💪💪💪

20131205-071027.jpg
min Coach till vänster och jag & www.shapecreators.setill höger

Kommentera

