Bra rygg sa hon

Vi ser inte på min kropp på precis samma sätt min Coach & jag. Jag ser mest bara en massa vintervaddering medans hon som är proffs ser vad som finns därunder & vad man kan göra åt’et💪 men hon sa att jag har bra rygg👍övre delen framför allt, så idag låg fokus på nedre delen av ryggen. Men först ut var chins✅ jag är verkligen inte bra på chins längre men idag blev det iaf rekord 5 st 🌟 därefter följde ett gäng ryggövningar med fokus på nedre rygg. Trots att jag ju faktiskt tränat en hel del år så fick jag idag lära mig & känna en helt ny känsla under och efter ett pass…avslutade med superset mage + plankan..,,och en känsla i ryggen likt riktig jäkla mensvärk, för en gångs skull en skön känsla😎 förresten…plankan, en övning jag nästan aldrig kört direkt är jag en riktig hejare på….säger hon iaf, Coach Susan👌
Hörrni..,investera i dig själv, eller ge bort i julklapp till nån du bryr dig om, finns även möjlighet till coachning online, …Sjukt bra priser nu www.shapecreators.se

20131209-165744.jpg

Kommentera

