Det är enkelt när vi tycker lika😊

Armar stod på schemat idag men numera är inte armar (bara) = biceps💪😎 näe, armar numera är framförallt DIPS😍 när jag gjort 26 dips, vilket är mitt rekord böjer sig mannen ner å ska ta tag i mina fötter & hjälpa mig att klara några till…NEJ! Skriker jag…han höll ju liksom på att förstöra ALLT😳 27,5 stannade det på – jag var bara centimetrar från att orka en 28:onde men det gick verkligen inte. Men 1,5 fler än förra veckan😊
Blev ett bra pass och även biceps tränades lite💪
När vi går från gymet diskuterar vi vår kost & träning nu och kring jul. Sambon tränar som mig men är rätt soft m maten nu och tänker ta tag i kosten ordentligt efter jul🎅🎄 medans jag tänker äta på jul & nyår men sköta mig ordentligt däremellan. Dels betalar jag ju för hjälpen sen är jag en mycket trevligare, roligare & enklare sambo när jag känner mig i hyfsad form – sambon var inte sen att hålla med😉 han slipper mitt gnäll & tjat om hur jag ser ut å inte ser ut…vi kommer hinna njuta tillsammans av både god mat, dryck, julgodis, bakverk & varandra iaf😍

20131210-204847.jpg

20131210-204907.jpg

Kommentera

