Trött efter ca 65 Tim utan sömn😴😴

Sen jag vaknade i tisdags morse har jag sovit…inget😴 jobbade natt tis-ons å sov inget igår vilket är helt självförvållat. Blev personalmöte, träning och lite annat sen va’re jobb inatt igen😴 hundpromenad med Stina, sova, formbilder m Coach och träning ikväll – var planen✅ men så blev det inte – hundpromenaden slutade med katastrof😳 Stina blev attackerad av en hund som bet henne på flera ställen och brottades å slet i henne..med tårarna rinnandes slet jag på nåt sätt bort hunden, skrek på ägaren att han inte var klok, lyfte upp Stina och gråtandes bar jag hem henne – hon är ju ingen ungdom direkt, 15 år gammal. Tvättade henne och pysslade om’na❤️Framåt eftermiddagen gnydde hon och kunde alls inte stödja på ena tassen så då ringde jag veterinären så vi fick komma dit. De sövde henne lite, tvättade och spolade såren efter betten ordentligt och tömde henne dör hon svullnat på 3 ställen på ena bakre benet. Antibiotika, lindad tass och tratt….och nersövd fick vi ta med henne hem. Min lilla fis💕 träningen avstod jag utan dåligt samvete, formbilder m Coach blev av iaf😊 slut som artist – trött efter både sömnbrist och känslostormar blir det snart natta här👍 personalfest och jobb väntar i helgen🍻🎉😍
Natti💋

20131212-204637.jpg

Kommentera

