Det lönar sig att vara småhungrig

….ibland iaf👍 0.6 kg mindre på en vecka😎 precis som jag vill ha det…& Coach oxå – inte mer!
Jag har i perioder år ut & år in både gjort egna kostupplägg och även köpt och följt andras. Jag har som oftast blivit smalare OCH tappat i vikt MEN…då på bekostnad av de få muskler jag lyckats skaffa mig😳 Den här ggn däremot känns det som de muskler jag har sitter där dom ska – mitt mål är ju inte att bara vara smal, jag vill ha lite muskler oxå ju😎 så som sagt – allt går precis som jag önskar tack vare bästa www.shapecreators.se min Coach följer upp, kollar läget, ger både cred & en jäkla inspiration🌟 precis som jag behöver👌
Hunden är på bättringsvägen – fortfarande sliten och tagen efter gårdagen men stor skillnad från igår💕
Trevlans Lucia på er💋

20131213-064104.jpg

Kommentera

