Naket & utlämnande

..,.men det bjur jag på för jag är så himla nöjd😊
Nöjd med mig själv och framförallt nöjd med mitt val av Coach www.shapecreators.se 🏆
På exakt 40 dagar har jag gått ner från 54.3 kg till 51.5 kg och minskat mitt midjemått från 73 cm till 71 cm och då har inte ens dieten startat än. Strikt kosthållning 6 dgr/v & 4 styrkepass i veckan – så har mitt liv sett ut dessa 40 dagar…inte mer & inte mindre och jag har ätit mig mätt och kunnat variera kosten på många sätt om jag velat eller ätit enformigt och gjort det enkelt – helt efter hur jag själv prioriterat👍 träningen har funkat kanon och jag har ökat mina vikter/antal i många av styrkemomenten👌 men starten på dieten sker i januari – då börjar den riktiga prövningen😎 vilket jag ser fram emot med spänning.
Vet ni…den förändring jag lägger mest märke till när jag jämför bilderna är min hållning…känns som jag känner mig mer bekväm med mig själv ”efter-bilden”✅
Dagens komplimang från min man idag”: Du ser så ung, liten & nästan lite flickaktig ut”💋

20131216-172250.jpg

Kommentera

