Vaknade hungrig

Redan 05.30 var jag hungrig😳 kanske inte hungrig direkt men ett jäkla sug… Igår lagade jag ost & skinkpaj på jobbet…paj är en svaghet jag har men den avstod jag självklart👍 och intog en burk Abbas tonfisk. Det kan jag erkänna att en burk tonfisk rakt uppochner med lite pasta är absolut ingen gourmetmiddag men mättar gör det iaf✅
Snart är det jul och jag kommer äta mig alldeles för mätt ändå om jag känner mig själv rätt så jag passar väl på att njuta av detta sug och hungerskänslor och peppar mig med att sug är bra…att det är då det händer grejor med kroppen😊 och mätt äter jag mig iaf vid varje måltid…sådär alldeles lagom mätt.
Hoppas ni får en härlig måndag💋

20131216-062823.jpg

Kommentera

