Glider lite just nu

Just nu…i dagarna så känns det som allt liksom flyter på – att jag har lite flyt och jag behöver bara glida med😊 tänker att det är bäst att bara njuta och spara dessa dagar för andra dagar lär garanterat komma😉
Maten bara ”är” på nåt sätt – jag bara äter det jag ska i de mängder jag ska, inga värsting rätter eller så…kanske laddar jag till julafton och ser fram emot alla smakupplevelser då😍 aldrig äckelmätt heller aldrig hungrig. Och kroppen…jo den svarar bra tycker jag vilket är ett stort + träningen går riktigt bra💪 den här veckan ä’re mycket träning med mannen som gäller – det är mysigt💕 då förenar vi både nytta & nöje. Axlar & bröst var dagens – gick riktigt riktigt bra och även idag fick jag cred av just mannen i mitt liv – när t om han ”ser” att det händer grejer då tror jag fan det gör det oxå😎
Jobbledig idag och sen ä’re nattjobb några nätter och snart ska jag va ledig & fira jul m familjen💕🎅🌟 längtar…alla hjärtan under ett & samma tak❤️ Jobbet ja, det känns oxå toppen trots att jag är trött & längtar efter ledigt – en himla trevlans julfest i fredags och en jättemysig jobbhelg på det har gjort susen💋 bäst är ni💕

20131217-212906.jpg

Kommentera

