Nattliga funderingar

Ganska exakt förra året vid den här tiden var jag besviken på att julledigheten inte blev som planerat. Jag hade jobbat i stort sett hela sommaren och vi skulle åkt till Sthlm sambon och jag för att rå om varandra, bo på hotell och vårda oss. Men istället gick han å blev sjuk..och han är ingen lek när han blir förkyld och får lite feber😳 så vi sköt upp vår Stockholmsvistelse (så småningom brann den inne och blev aldrig av). Jag blev besviken, arg, ledsen och j-ligt rastlösas jag bestämde mig för att hitta på nåt👍 ”Naemen, kanske ska tävla i Bodyfitness för att ha nåt att göra” sökte till ett team i Sthlm och kom med😊
Nytt jobb, studier, en dotter som behövde mig lite x-tra ett tag…å lite annat smått och gott fick mig att i somras lägga planerna på is.
NU.,,jobbet är i fas, studierna likaså, dotterns ”kris” oxå och livet är gott.. OCH jag har ju hittat mig bästa coachen – peppen, motivationen ever…och kroppen är hyfsat i fas så nu snurrar det återigen i skallen tävla, team, physique, Bodyfitness ….eller inte
Detta är mina nattliga funderingar den här gången😴

20131229-014528.jpg

2 thoughts on “Nattliga funderingar

Kommentera

