På dagen 3 år sen

Idag är det på dagen 3 år sen vi gick från Iblandbos till Sambos mannen & jag💕 3 år sen min familj, mina 3 barn & jag separerade – och en en ny familjekonstellation med min dotter, bonussonen, sambon och jag blev vår egna nya familj💕 åren har gått fort och varit händelserika och lärorika – men underbara och jag kan lätt konstatera att 2013 har varit det absolut bästa av dessa 3 år🌟 och jag är säker på att 2014 kommer bli ännu bättre. En resa till Paris i maj med alla våra 4 barn är en dröm som äntligen kommer bli sann. En resa med dom bästa❤️
Gott nytt på er allihopa💋🌟💋

20131231-235202.jpg

Kommentera

