….och där kom bakslaget

Inne på 3:dje dagen med en sjuk jäkla värk i höger käke😫 i förrgår var det ok och jag var och tränade iaf – igår däremot åt jag säkert 10 värktabletter och låg på soffan mer eller mindre hela dan😕 sov & var vaken om vartannat. Skulle bege mig till gymet men eftersom det redan pulserar i hela jäkla huvudet så bestämde jag mig den för att helt enkelt hoppa träningen och ligga kvar i soffan. Enl sambon sov jag gott på natten iaf – han säger att jag snarkade, t om såpass att han inte kunde sova…men det är klart att det inte är sant😎
Nu är han på Apoteket och handlar inflammationshämmande så ska det väl ge sig även den här gången👍 det är inte första ggn men det är fasen lika jobbigt/ont varje gång👎
Det var nu jag skulle minnas hur bra allt gått va?😜

20140103-104003.jpg

Kommentera

