Min revansch

Hade ställt in mig på ett halvtaskigt benpass på gymet med tanke på förra veckan. Åkte ner till gymet med inställningen att det får gå sämre nu eftersom jag varit dålig – men alltså…det gick kalasbra, höjde
t om vikterna i de flesta av övningarna.💪😊💪 såå nöjd och glad🎉Back On track igen i psyket😎 för jag orkar liksom inte med mig själv när jag spårar ur…och det finns en till här hemma som inte gör det😉 så vi är båda nöjda✅
Efter förra inlägget idag har jag fått kommentarer på FB, Instagram, mail och meddelanden och jag var inte alls ute efter att fiska komplimanger eller få cred utan ville bara dela av mig av min känsla men TACK snälla ni😍 det var precis vad jag behövde! Lite input, pushning…och även känslan att veta att man inte är ensam på att snöa in sig emellanåt❤️ så Tack, det betyder mer än ni tror💕 i ärlighetens namn är jag absolut inte rädd för att sluta eller kämpa för nåt jag vill men jag gillar verkligen inte bakslag och när saker inte går som jag vill – men nu är jag på banan igen och nu kör vi💋✅💋

20140107-213808.jpg

Kommentera

