Första riktiga dagen

Helgen har bestått av jobb, jobb & jobb…inte gymat sen i fredags men det har funkar det oxå😊 men idag var det dags igen – skönt!
Favvopasset – bröst & axlar ja, just nu är det Favvopasset…tror jag, har som vanligt svårt att bestämma mig😎 rätt kul att en övning som bänkpress som tidigare alltid varit en hatövning helt plötsligt kan bli så kul👍…och nae, jag är långt ifrån stark i den. Blev ett rekord t om idag…inte i vikt men i antal reps💪
Och nu hörni…nu är det dags att droppa lite hull…lite mindre kalorier, kolhydraterna har skurits ner…inte mycket, bara en aning men den största förlusten är att dom älskade riskakorna nu lyser med sin frånvaro😕 men men..,.man kan inte få allt. Vet att jag iaf ska träna och äta riskakor på min ätardag😍
Ny vecka, ny motivation och nya mål✅

20140121-061648.jpg

Kommentera

