Jag kommer aldrig bli bättre

Dagens pass på gymet var rygg & mage och rygg innebär chins….förbannade j-la chins ”jag kommer aldrig bli bättre på chins” 7st idag oxå…precis som det varit de senaste veckorna…eller monaderna kanske!?👎 jaja, såå arg var jag egentligen inte – mest frustrerad över att det GÅR inte. Men antar att det bara är att kämpa på💪
Ett trevlans besök hos Monica på www.budo-fitness.se/butik/linkopingidag…nya brallor, linne & shake fick jag med mig och en låååång pratstund med massa trevliga männ’skor😊
Nöjd✅
Jag bad min man att ta ett par bilder när jag körde marklyft – hmm…hoppas han är en bättre plåtslagare än fotograf😎

20140123-200151.jpg

20140123-200200.jpg

Kommentera

