Dipsdag

Snart dags att jobba min tredje & sista natt för den här helgen så i morgon 8.30 tar jag helg😊 ska bli riktigt skönt – och välbehövligt. Känner mig ganska sliten idag. Inget funkar riktigt som det ska – sömnen blir lidande, maten helt upp & ner och magen strejkar..,men jo’rå annars är det bra😎 en sak som slog mig idag när vi var och tränade..,eller snarare efter träningen: jag blir helt klart piggare och gladare efter ett träningspass fastän jag egentligen är för trött för att orka träna😴💪….ni fattar va?💋

20140126-213832.jpg

4 thoughts on “Dipsdag

Kommentera

