Helbra dag

Dagen har fortsatt med samma känsla som den började – ovanligt pigg🌟 länge sen jag känt mig just pigg faktiskt. Planerna blev lite ändrade – istället för en dejt med en riktig puma blev det en dejt med min mamma❤️ hon är iofs en Puma hon oxå😍
En PW i blåsten hann jag oxå med och ett bröst & axelpass med sambon💪 blev dessutom ett riktigt bra sådant – maxade i antal reps i bänkpress t om👍 så ikväll somnar jag trött, nöjd & belåten✅
God natt på er fina männ’skor😴

20140128-221742.jpg

Kommentera

