Morgonstund

Ledig dag och förvånansvärt pigg – oftast när jag jobbat natt brukar jag ha svårt att sova min första natt hemma men i natt har jag sovit som en prinsessa i Darlingens famn<3 så pigg & glad idag!
Väntar på att hunden ska vakna så vi får ta en liten promis hon & jag. Men känner jag henne rätt hinner jag ut på lite morgoncardio först;)
En fika på stan med en snygg donna idag, ett pass på gymet med mannen ikväll och lite annat smått & gott denna lediga dag. Ser ut att bli en bra ledig dag helt klart.
Ha en fin dag ni oxå och ta hand om er<3

20140128-071227.jpg

Kommentera

