Igår

Igår var det ytterligare ett Favvopass på gymet👍 framsida ben & biceps💪
I både ben och biceps har jag övningar där jag ska köra relativt lätt & så många reps jag orkar…jag kan säga att det är en helt annan sak att köra knäböj ganska lätt, närmare bestämt, bara min egen kroppsvikt men (i värld) galet många ca 3 set a ett trettiotal eller bicepscurl m stång på bara ca 30% av min kroppsvikt lutandes mot vägg 3 set a ca 20-25st *pjuh*😳 men den där 21:an – den börjar bli kul den💪
Nu vankas nattjobb✅ trött…yes, minst sagt👊
Sov gott snyggingar💋

20140130-214033.jpg

Kommentera

