Söndag utan söndagsångest

on

…med en version av mig som varit tröttare än tröttast och en förkyld sambo( läs nästintill döende💀) så känns morgondagen med jobb riktigt längtansfullt.
Lördagens godaste: toast till frukost
Lördagens nöje: 5 Tim i köket! 800g torsk, 1.5kg fläskfilé och 2kg kyckling =veckans matlådor fixade! Vem vill gå på Harrys liksom💃💃när man kan dansa i köket.
lördagens ”jag tror jag tjuter snart alt sparkar sönder cykeln : papperspåsen på pakethållaren går sönder, jag packar om i cykelkorgen och cykeln välter….yes, ni fattar…..
lördagens finaste sms: från en vän jag ska dejta i veckan😍
helgens tråkigaste: min sambo😷
dagens bästa: ett pass på gymet www.efc.se triceps & baklår och en liten pratstund i repan med den alltid lika glada och trevliga Markus😊

20140202-211226.jpg

2 kommentarer Lägg till din

  1. kenna skriver:

    Världens bästa Annelie:-). Att du orkar göra matlådor.

    1. annelieb skriver:

      Nån måste ju göra dom👍

Lämna en kommentar