Lite bättre, lite starkare & några fler

….nåt i den stilen hade jag för mig att Coach sagt åt mig att tänka👊ialla fall var det vad jag fick med mig idag på veckans sista pass. Framsida lår och biceps💪 ”lite bättre än förra veckan, lite starkare & några fler reps” ekade i skallen. Fan vilket bra mantra….1 mer i knäböj blev det👏 och på bicepscurl m stång, lutad mot vägg lyckades jag t om få till ett rekord på 30 st på 30% av min kroppsvikt👏 nöjd tant💃
Tack för sparken i arslet och peppande orden Susan www.shapecreators.se
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Förövrigt en riktigt mysig helg som började med mysfrukost/fika/lunch/skratt/prat med fin vän😍 och avslutades med biljard och middag på Ming Palace med alla älskade barn & x-tra dotter. Älskade, saknade ungar❤️❤️❤️
Nu är jag laddad för ny tränings och jobbvecka igen😃 startar med en PT-dejt i morgon med Coach💪
Natt natt finingar

20140209-215803.jpg

20140209-215823.jpg

Kommentera

