Idag måste jag erkänna mig sjuk😷

Fast jag erkänner det bara för er..inte för sambon😏 jag brukar ju gnälla över att han är såå mjäkig och gnällig så…jag håller en låg profil😎 men tyvärr ser jag nog både värre & sjukare ut än jag är. Tjock & täppt i näsan och ögonen bara rinner & rinner och är svullna och snygga! Inte så mycket feber men 37.8 får mig ialla fall att pendla mellan att frysa och svettas…idag skulle inte ens smink funka👊 men….jag gnäller inte! Och som tur är så hann jag med ett PT -pass igår med Susan💪
Triceps & baklår stod på schemat:
Dipsen hade jag sen tidigare rekordet 18….igår lyckades jag pressa /em>mig upp till….19.5….nästa gång SKA det bli 20! Yes…så får det bli✅

20140211-191709.jpg

Kommentera

