Alla hjärtans dag ❤️ och cancer

Jag tillhör dom som gärna vill uppmärksamma alla hjärtans dag❤️….jag är en obotlig romantiker( enligt mig själv iaf😍) är sambo med en mindre romantiskt lagd man men jag tänker behålla honom i alla fall😉. Jag kommer att uppmärksamma mina älskade barn, sambo och mina föräldrar i dag med nåt….med en tanke bakom❤️ jag tycker om att ge även när det inte är alla hjärtans dag – speciellt att uppmärksamma nån ”bara sådär” en helt vanlig tisdag….men jag ser en dag som alla hjärtans dag som en x-tra dag att uppmärksamma, att göra nåt x-tra för någon. Mina barn vet att det alltid serverats hjärtanmackor till frukost, eller frukt skuren i hjärtformade skivor….korvstroganoff med hjärtformad korv i….ja, sån är jag😛 men….jag ser även den här dagen som en dag att göra nåt för andra. Kristians Gidlund var en människa som berörde mig något oerhört….fantastiska människa⭐️ i år har jag skänkt alla hjärtansdag pengar till Cancerfonden.
Hur ni än väljer att uppmärksamma, inte uppmärksamma eller bojkotta alla hjärtans dag så önskar jag er alla en underbar dag❤️❤️❤️

20140214-072708.jpg

Kommentera

