En sann Krigarinna!?

Gick av helgens nattjobb i morse kl 8.30 och har varit vaken sen dess😳…är det att vara ”en sann Krigarinna”? Hmm…inte direkt va, tror inte det var min icke-sömn Coach Susan syftade på när hon skrev att jag är en sann Krigarinna😎 på sistone har det gått sisådär med formen – slitsamt nattjobb, stress, influensa & livet har kommit emellan och stört lite här och där men idag vaknade Krigarinnan inom mig..på riktigt! Tror fan det är vädrets förtjänst☀️ eller kanske besöket på sjukhuset hos min vän Emelie💕 hur som…vaken är hon iaf Krigarinnan👊
Förra veckan fick jag till 4 styrkepass & 10 min cardio, bara ikväll har jag tagit en PW på 80 min …första kvällen i år som jag verkligen kände en längtan att ge mig ut…min årstid närmar sig så sakteliga☀️
I morgon är det dags för veckans första gympass…och inatt ska jag äntligen bädda ner mig med mannen i mitt liv efter helgens nattjobb. Lovely❤️

20140217-210027.jpg

Kommentera

