Tack❤️

Jag brukar som oftast bara köra på utan att tänka – det har jag gjort hela mitt liv säger min Mamma. ”Du rusar fram i livet”…stämmer nog tyvärr men efter att gråtit å gråtit, pratat med mamma & gråtit, pratat med mina fina underbara kollegor❤️, sambon och alla fina tips, tankar, råd och input från er…läsare och vänner & bästa coachen Susan www.shapecreators.se känner jag mig lite back On track igen👍 OCH mina nya supersnygga, sköna & braiga tights fick mig att må ännu lite bättre – lycka kan köpas för pengar till viss del😎
Att jag sen slog mitt rekord i bänken var dessutom ännu ett plus…27 st på 60% av min kroppsvikt💪
Dags att krypa i säng med ett lite gladare humör än i morse. Tack finisar för er input och glöm inte bort er själva i livet💕

20140303-221320.jpg

Kommentera

