Tårar, stress, jobb & träning

Haft en( på ren svenska) jävulsk jobbhelg – helt slut! Tur jag är(nästan) ledig idag iaf👍
Började denna morgon 5.30 och direkt när jag satt på sängkanten började tankarna: idag måste jag hinna fixa matlådor, träna, springa, handla och fixa till mig innan 12.30…måste, måste, måste…inga bra ord😕 sen kom tårarna…tjöt över att sambon kan ta dom sista havregrynen utan att tänka på mig och utan att köpa nya, tjöt över att jag inte träffat dottern på hela helgen, tjöt över att vågen stått still trots att jag skött mig exemplariskt med både cardio, mat & träning, tjöt över att jag tjöt, tjöt över att jag alltid är för snäll och ser till att sambon har en matlåda och står utan själv, tjöt över att jag är stressad, tjöt över att jag är trött…samtidigt som jag borde förstå att jag får va trött efter att nästan gjort en arbetsvecka på en helg. Tjöt över det mesta✅ men nu känns det bättre…och havregryn finns hemma idag😎 så nu ger jag mig ut på en morgonrunda, sen blir det frukost…efter det? Hmm…jag avvaktar och ser helt enkelt!
Ha en fin måndag hörni💕

20140303-072530.jpg

Kommentera

