Vilovecka från alla måsten

Efter förra helgens psykbryt bestämde jag mig för att lägga alla måsten åt sidan och bara va…och det har jag gjort kan jag lova😊 PW:s har jag kört, både med och utan hund. Och självklart har jag tränat också💪 och bra har det gått…riktigt bra faktiskt🌟 däremellan har jag passat på att sola, klippa mig, hängt med morsis och t om tillåtit mig att ligga på soffan och sova till en film😴 välbehövligt skulle jag tro…. Och helt kopplat bort ordet måste✅
Dipsen idag landade på 25st

20140306-214211.jpg
Igår firade vi världens vackraste dotter och lillasyster – min lilla dotter är stor nu…min 14-åring❤️ så igår var det tårtbak och släkt/vänkalas🎁

20140306-214502.jpg

20140306-214515.jpg

Ok…några måsten finns det även denna vecka – nattjobbshelg! Men känner mig hyfsad laddad så det ska allt gå vägen även denna gång😊

Kommentera

