Dags att raka benen igen😉

Inviger utemöblerna för säsongen – en kopp kaffe i solen på uteplatsen & orakade ben får mig inse att våren är på G🌞👌🌞
Jobbat inatt men känner mig ovanligt pigg idag – en kombo av underbart väder och att jag faktiskt inte stressat i veckan utan tagit mina lediga dagar som dom kommit – välbehövligt som f-n😄
I morse tog jag en längre väg hem från jobbet, allt för att frukosten skulle smaka x-tra gott😍 3,5 km PW gav mig mersmak: om jag springer oxå innan frukost så blir den ju ääännnuuu godare sagt & gjort! Halvmilen på min snabbaste tid ever….eh, vad hände liksom!? 1.5 min snabbare än nånsin⭐️ kan lova att frukosten var bland det godaste jag ätit – nånsin😍
Risgrynsgröt, kokt ägg, mitt hembakade valnötsbröd m ost, skinka och tomat på…1/2 toast OCH kaffe förstås. Frukosten intogs i sängen tillsammans med dottern( gäller ju att fånga tillfällena att vara tillsammans💕) där låg vi och kollade film och käkade frukost tillsammans bara hon & jag💕
Ska snart in och raka benen – välbehövligt inför kommande säsongen😉 men ska bara njuta av solen, lördagen och livet först⭐️❤️⭐️

20140308-133737.jpg

Hoppas ni har en underbar lördag ni oxå💞

4 thoughts on “Dags att raka benen igen😉

Kommentera

