Jag ville mer

Jag ville mer än tänkt…eller, för att slippa ha ett ”måste till gymet” hängandes över mig i morgon när jag gått av natt nr 3 passade jag på att klara av det redan idag så jag i morgon kan njuta av min ledighet och förhoppningsvis sova lite😊. Sover inte direkt ihjäl mig dessa jobba-natt-helger😴 men trots att jag är lite zombietrött så lyckades jag få till ett riktig jäkla bra pass på gymet💪 framlår och biceps vilket betyder maxa antal knäböj på egna kroppsvikten bl a + maxa antal bicepscurl med stång lutad mot vägg på 30% av kroppsvikten bl a! Pjuh👊
Lyckades få till 37 st på knäböj och 38 st på biceps…. Tant kan knalla till jobbet nöjd med andra ord⭐️
Träningen har funkat riktigt bra mer eller mindre hela tiden…jag ökar i både reps & vikter hela tiden vilket är riktigt kul…formen har känts sisådär på sistone men tror att kombon stress – måste – dåligt med sömn – jobbnätter/dagar – samt stressen över uteblivna resultat är en stor anledning till formen men läxan från Coach Susan www.shapecreators.se är att inte stressa…så jag ska jobba vidare på min läxa👍

Hoppas ni hunnit njuta ute i det fina vårvädret🌞

Lämna en kommentar