Vilodag blev till bonusdag

Äntligen..,3 nätter jobb är över för den här gången och jag mår som jag förtjänar – sömnen sen i fredags är nästan obefintlig.,,har bara så svårt att sova när jag jobbat natt på helgerna – vill ju inte missa nåt liksom😉 men jag planerade så smart att jag körde dagens gympass redan igår för att slippa ha det hängande över mig idag. Smart va😎
När jag kom hem strax efter 9 i morse hade jag däremot hunnit pigga på mig lite så först ut på en skön 45-min promenad m hunden. Hem en stund efter det och varvade ner men den kröp rastlösheten på mig lite vilket resulterade i ett löparvarv i 5:ans spår.,,,sååå grymt skönt! Men nu hörni…ligger i badet – trött, träningsvärk i rumpa & ben efter gårdagens knäböj, skönt trött efter löpningen och jag kan lova att jag kommer garanterat inte vara rastlös mer idag😊

20140310-150420.jpg
Skön start på veckan👍

Kommentera

