Fredagsdips

Då var det fredag igen och veckan hade tagit slut….bra text på en bra gammal låt men det bästa av allt är att veckan HAR verkligen tagit slut…alltså jobbveckan! Ledig helg väntar här✋ Guld värt⭐️ precis hemkommen från gymet, nyduschad, ljusen är tända och kidsen är borta😉 och snart ska vi dag igång fredagstacosen…ja, jag har ju sån bra Coach som gett mig specialtacos på fredagen så jag kan äta & njuta jag oxå👍
Passet idag handlade en hel del om dips, som alltid på tricepsdagarna, blandat med lite smalbänk, pushdowns och baksida lår. Dom där jäkla baksida låren😳….kan redan känna träningsvärken komma smygande – raka marklyft sätter sina spår….och förhoppningsvis resultat så småningom😎
Har inte lyckats få till’et på ett tag med coachen men igår körde vi ett PT-pass och det gick riktigt bra måste jag säga. Kombinationen ta hand om mig själv mer – vila när jag kan😜- inte stressa fram resultaten och input och pepp från coachen….och att jag börjat med löpningen igen har gett mig suget tillbaka👊

20140314-185754.jpg

Kommentera

