När det blir bättre än väntat

8.30 i morse slutade jag jobba efter nattens jobb och 9.30 befann jag mig ombytt och klar öga mot öga med Coach Susan www.shapecreators.se. Jag kan ärligt erkänna att jag inte kände mig särskilt kaxig och jag vet oxå att det rent av är lite puckat att åka och köra pt-pass efter 10 timmars nattjobb men ibland har nöden ingen lag😎 men jag/vi fick till ett riktigt jäkla bra pass…började med dom obligatoriska chinsen på ryggpassen – 8 godkända fick jag till 9 gjorde jag förra veckan men med tanke på nattens uteblivna sömn får jag va nöjd✅, rodd, latsdrag, ryggresningar och annat smått och gott innan det var dags för plankan. 4 min och 15 sek fick jag till på första…rätt ok tror jag, eller? Coach tyckte det iaf..hon tyckte jag satte ribban lite väl högt – men känner jag henne rätt så sitter hon snart på rekordet medans jag sliter häcken av mig för att komma ikapp. As always! Lite magövningar och vader på det och jag var bra slut👊
Belönade mig själv med en ansiktsbehandling och bryn och fransfix…efteråt kände jag att det var läge att be om ursäkt att jag snarkat under behandlingen. Hon bedyrade att jag absolut inte snarkat men hon ljög inte särskilt bra. Jaja, är man trött så är man😴
Hem och 45 min promenad i skogen med hunden innan jag dog i soffan nån timme eller två…tre…. Sen, ja sen gick dagen och kvällen och nu är sista jobbnatten innan helgen påbörjad. Äta, träna och sova är vad som gäller i helgen⭐️
Just ja…fick mersmak igår då jag sprang halvmilen på morgonen och insåg vikten av att verkligen tänka på tekniken så jag passade på att dra en hel mil på kvällen oxå – det gick sjukt bra om jag får säga’t själv👍
Tant är rätt nöjd med senaste dagarnas träning med andra ord💪

20140314-004001.jpg

Kommentera

