Lördagsgodis

När jag klev ur sängen i morse kände jag mig ännu kortare än jag egentligen är…säkert bara enochenhalvmeter kort eller nåt…ajajaj! Mina vader var inte att leka med.👊
Ledig lördag och lördagsgodis i träningsform men innan dess var det lördagsfrukost som gällde😍 citron/marängyoghurt, keso, kokoschips och hasselnötter, en kopp kaffe & några toast…sen var jag mätt & belåten och laddad för lördagsträning😊.
Egentligen var veckans gympass avklarade men vad gör man egentligen en ledig lördag!? Kom inte på nåt annat än att köra sånt jag behövde bättra mig på. Chins, bänkpress, mage…några ryggövningar och 20min intervall på crosstrainer blev det idag💪
Annars har lördagen till stor del tillbringats i köket dock inte så mycket i kylskåpet utan mer i bakartagen…vaniljbullar och Nutellabullar blev resultatet – familjen säger att dom är riktigt goda själv har jag inte smakat en enda – rapar mest…jo, jag är svag för bulldeg😎

20140315-213054.jpg

Kommentera

