Äntligen hemma

Nyss hemkommen från en låååång men bra jobbdag😴 en snabbdusch blev ett bad.
För att hinna med nånting idag blev det att avverka en mils morgonlöpning i morse. Löpning före frukost är min grej…funkar grymt mycket bättre än med mat i magen. Hur funkar ni? Oavsett om jag ätit flera timmar tidigare så funkar det inte alls lika bra och jag får ofta håll om jag ätit men aldrig när jag springer innan frukost👍 under timmen lyckades jag pressa tiden idag så..,ja, jag är nöjd med starten på den här dagen. Däremot lite lätt träningsvärk i rumpan efter gårdagens ben & bicepspass men då gjorde jag antagligen nåt rätt även där💪

20140319-211036.jpg
några magrutor har jag aldrig varit ägare till och lär antagligen inte heller bli men man får va nöjd med den man är😊tisdagens formbild

Kommentera

