Äntligen tvåsiffrigt

….alltså, inte tvåsiffrigt på vågen😎 – utan chins! Äntligen lyckades jag ta mig över den magiska gränsen. Som jag slitit med dessa jäkla förb….chins så äntligen👊 10 stycken ”bara sådär” *host* ÄNTLIGEN👍 när jag började träna med Susan www.shapecreators.se i nov klarade jag sisådär 3-4 st tror jag och idag 10😊
Rygg & mage var det som gällde idag
Chins, latsdrag,ryggresningar, rodd, plankan, fällkniven, crunches och lite annat smått och gott✅ fällkniven är just nu min favvomagövning – med en halvtaskig ländrygg har jag ibland har svårt att få till benlyft utan att få ont i ryggen men fällkniven funkar kanon OCH kör slut på magen👍 perfekt övning! Ska visa den i ett eget inlägg✋

20140402-222656.jpg

Kommentera

