Före & efter träning

Nu har jag vilat upp mig riktigt ordentligt efter förra veckans helt galna vecka på jobbet. Jobbade dag & natt omvarannat utan nån sömn däremellan. 3 dygns jobb & 6 Tim sömn😴 kroppen sa ifrån genom att ge mig en lätt förkylning, värk i kroppen & ett jäkla flåsande😷 men tänk va..bara att få sova hemma, fint väder och vetskapen att jag hade flera dagars ledighet framför mig fick mig att genast må mycket bättre😊
1 mils löpning och 2 styrkepass, mer fick jag inte ihop förra veckan men så fick det vara. 2 blandpass körde jag: 2-3 övningar a 3 set på alla muskelgrupper, allt för att hela kroppen skulle få sig en omgång💪Däremot var kosten en katastrof😳 men nu har coachen och jag gjort en deal – träningen får bli som den blir när jobbet hopar sig men kosten ska skötas👍 och så har det varit sen dess…till punkt och pricka! Och det har funkar – förra veckans ”fluffighet” försvann😎
I går gick jag till gymet och drog av 26 dips ”bara sådär”😉 skönt! Baksida lår & triceps stod på schemat och resultatet känns redan nu på morgonen – i rumpan👍 precis som det ska vara ju! Gym innan jobbet idag, sämre start på dagen kan man ha.
Hittade några bilder från när jag var 25 & nybliven 2-barnsmamma samt ett par strax efter mitt tredje barn fötts. Alltså…var allt verkligen bättre förr, när man var ung och….hmm, ung😎?
I

20140402-072246.jpg

20140402-072256.jpg

20140402-072315.jpg

20140402-072331.jpg

20140402-072343.jpg

Kommentera

