Dagens PT-pass, mer än bara träning

Idag var det dags för ett PT- pass med coachen igen – äntligen💪 men först det där jobbiga, att kasta av mig kläderna framför henne och kameran😳 jag kan villigt erkänna att jag känner mig grymt obekväm men i hennes sällskap blir det bara naturligt – jag står där framför henne i bara strumplästen😉, trosor & bh samtidigt som vi pratar mat, träning, förhållanden, träningsmål, fåfänga och..,det mesta helt enkelt✅
Men..,sen va’re dags att prestera – bröst och axlar👊
Bänkpress, snedbänk, sidolyft, framåtlyft…och en jäkla massa mer✅ alltså, hörni…det är så kul, peppande, motiverande & inspirerande🌟 jag önskar verkligen att alla skulle få uppleva’t😊 kolla in www.shapecreators.se oavsett dagsform, vilket mål du har så lovar jag – du kommer bli supernöjd👍😊
Bröst & axlar känns redan( eller fortfarande) trötta med lätt träningsvärk – morgondagen har antagligen mer än ”lätt träningsvärk” att bjuda på – underbart😍

20140403-215759.jpg

Kommentera

